Často kladené dotazy

Jak se přihlásit na zájezd?

Zájezd si můžete rezervovat přímo přes naše webové stránky, e-mailem či telefonicky.
Dále přes slevové portály a naše provizní prodejce. Pokud si nevíte rady, můžete nám zavolat přímo do CK
na tel.: 542 212 800 nebo 608 330 419 a my Vám vše rádi vysvětlíme.

Jak zjistím, zda jsou na zájezdu ještě volná místa?

Volná místa je nejlépe ověřit telefonicky či e-mailem. U všech zájezdů se informace o naplněnosti objevuje přímo u termínu na našem webu.

Jak je to s rozložením plateb na zájezd?

První záloha pouze 2 000 Kč/osoba při podpisu smlouvy o zájezdu. Druhá záloha – doplatek do 50% splatný 14. 2.  Doplatek do 100% zájezdu splatný 30 dní před odjezdem.

Můžete mi vystavit fakturu pro zaměstnavatele?

Pokud Vám zaměstnavatel přispívá na rekreaci z fondu FKSP (fond kulturních a sociálních potřeb), samozřejmě Vám umožníme této možnosti využít. Pro vystavení faktury potřebujeme znát fakturační adresu, IČO, DIČ zaměstnavatele a na jakou částku a jméno má být faktura vystavena. Fakturu Vám vystavíme, jakmile od Vás máme podepsanou smlouvu o zájezdu.

Mohu si u Vás zařídit cestovní pojištění a pojištění storna zájezdu ze zdravotních důvodů?

Můžeme Vám nabídnout pojištění léčebných výloh od ČPP. CENÍK: 29,-Kč/osoba/den. Připojištění STORNA:  CENA: 270,-Kč/osoba/pobyt. Připojištění storna lze objednat pouze s pojištěním léčebných výloh, nelze objednat samostatně.
Limity pojištění najdete ZDE: http://gargano.w4.contimex.cz/terminy/cestovni-pojisteni/

Co všechno zahrnuje cestovní pojištění?

Na nutnou a neodkladnou zdravotní péči (nezbytné vyšetření a ošetření, nezbytná hospitalizace, nutná operace, nezbytné léky a prostředky zdravotnické techniky, nutná přeprava do zdravotnického zařízení, nezbytné ošetření, léčení, hospitalizace v souvislosti s těhotenstvím - do 24 týdnů), neodkladné ošetření zubů, repatriace pojištěného zpět do ČR, převoz tělesných ostatků, náklady na doprovázející osobu, záchrana pojištěného v tísni (horská záchranná služby, námořní služby apod.) V případě pracovních cest úhrada nákladů na dopravu a ubytování náhradního pracovníka.

Více informací o pojištění najdete ZDE: http://gargano.w4.contimex.cz/terminy/cestovni-pojisteni/

Jsou zájezdy pojištěny?

Cestovní kancelář GARGANO CK, s.r.o. je ze zákona pojištěna proti úpadku dle zákona 159 / 1999 Sb. u České podnikatelské pojišťovny, a. s.

Do jakého věku je účastník zájezdu považován za dítě?

Účastníka zájezdu jako dítě považujeme osoby do 12 let, maximálně do 11,9 let. Což znamená, že dítě před zahájením zájezdu nesmí dovršit 12 let.

Kdy a jakým způsobem mi předáte informace o odjezdu?

Pokyny k odjezdu s vouchery se zasílají vždy 7 dní před odjezdem na Vaši kontaktní e-mailovou adresu.

Mohu mít při objednávce přání na ubytování konkrétního apartmánu?

Ano, je možné si nezávazně rezervovat konkrétní objekt.

Nemohu odjet na zájezd, může místo mě jet jiná osoba a účtuje se za to nějaký poplatek?

Ano, místo Vás může jet na zájezd jiná osoba. Objednavatel zájezdu, ale musí písemně nahlásit změnu osoby na e-mailovou adresu: gargano@gargano.cz. Každá změna po podepsání smlouvy o zájezdu je za poplatek 300 Kč/změna, 7 a méně dní před odjezdem je poplatek 600 Kč.

Jak mám postupovat při zrušení zájezdu?

Pokud zájezd zruší klient, musí CK informovat a to pouze písemnou formou (ideálně emailem nebo poštou). Storno zájezdu platí k datu potvrzení ze strany CK. Následně CK vypočítá výši Vašeho storna. 

Jaké jsou storno podmínky při zrušení zájezdu?

Storno podmínky při zrušení zájezdu jsou definovány ve Všeobecných podmínkách GARGANO CK, s.r.o., které jsou k dispozici na internetových stránkách www.gargano.cz (http://gargano.w4.contimex.cz/terminy/vseobecne-podminky/).

Mohu cestovat pouze s občanským průkazem?

Ano, v rámci Evropské unie je možné cestovat pouze s občanským průkazem. Na cestu do Itálie tak nemusíte brát cestovní pas. Každý cestovatel, včetně dětí, musí mít platný cestovní doklad. Podmínky cestování najdete na webových stránkách Ministerstva zahraničních věcí ČR: http://www.mzv.cz/jnp/cz/cestujeme/cestujeme_po_eu/index.html

Jaké cestovní doklady potřebují děti?

Každý občan ČR (tedy i nezletilé děti od 0 let věku) musí mít vlastní cestovní doklad: v zemích EU cestovní pas nebo OP. Kompletní informace najdete na webu: Ministerstvo zahraničí.

Mohu cestovat s malým pejskem? 

Ano, ale je nutné předem ohlásit pejska v CK a mít pro něj příslušné doklady (pejsek musí mít čip a cestovní pas) – platí pouze pro vlastní dopravu. Přeprava zvířat v autobuse je zakázána.

Jak dlouho trvá cesta autobusem?

Cesta autobusem trvá cca 18 hodin (z hlavního odjezdového místa z Brna), vždy záleží také na dopravní situaci a z jakého svozového města odjíždíte.

Kolik zavazadel si sebou můžu vzít do autobusu?

Povolený limit na osobu: příruční zavazadlo do autobusu o max. hmotnosti 5kg, zavazadlo do úložného prostoru o max. hmotnosti 17 kg.

Pokud si nezakoupíme místenky, budeme sedět odděleně?

Místenka slouží pro přednostní výběr konkrétního místa, které si zakoupíte na cestu tam i zpět. Pokud si místenky nezakoupíte nevadí, klienty na jedné smlouvě dáváme vždy společně - v krajních případech se stane, že musíme klienty rozdělit. Cena místenky je  300 Kč/osoba/cesta tam i zpět.

Mohu využít vlastní dopravu? Pokud ano, kolik u Vás stojí parkování?

Určitě můžete využít vlastní dopravu. Parkovat můžete na vyhrazených místech v areálu Villaggio Riccio. Parkování stojí 150 Kč/noc/1 auto, areál je oplocený a hlídaný.

Mohu využít leteckou dopravu?

Můžete využít letecké dopravy z Prahy nebo Vídně - letiště Bari.  Letenky klientům zajišťujeme na portále www.wizzair.com, dle aktuálních cen letecké společnosti.

Nabízíte využití transferu z letiště?

CK zajišťuje v případě zájmu klienta transfer z letiště Bari do našeho areálu za poplatek 2 000 Kč/osoba/tam i zpět (minimální obsazenost jsou 2 osoby).

Jak je to s povinnými poplatky na místě a kdy se hradí?

Povinný poplatek: Klubová karta s rekreační taxou € 2,80 EUR /noc/osoba (nehradí děti do 5,9 let v době pobytu). Poplatek se hradí na recepci areálu Villaggio Riccio po příjezdu.

Mohu si u Vás dokoupit i stravování?

Nemusíte si stravu již dokupova, k ubytování máte již italskou polopenzi k ubytování ZDARMA. Více informací o stravování najdete ZDE.

Je na místě přítomný delegát?

Ano, na místě je přítomný delegát/delegátka na recepci reálu Villaggio Riccio.

Dorozumím se zaměstnanci v areálu?

K dispozici Vám budou česky mluvící zaměstnanci včetně delegáta.

Mohu platit na místě v českých korunách?  

K platbě v areálu Villaggio Riccio (bar, výlety, plážový servis atd.) používejte pouze EUR. Není možná platba v Kč! 

Kolik si mám vzít sebou peněz?

Záleží na tom, zda máte zakoupený zájezd již se stravou nebo bez ní, zda budete chtít využít naší nabídky fakultativních výletů. Doporučujeme si sebou vzít cca € 250,00 /osoba. V případě nutnosti je v městečku Mattinata k dispozici bankomat.

Je na místě připojení k internetu?

Ano, možnost připojení na WIFI je v celém areálu i na pláži.

Je areál Villaggio Riccio blízko pláže?

Ano, areál se nachází pouhých 50 m od 1,5 km dlouhé oblázkové pláže.

Nachází se v blízkosti areálu nějaké město?

Půl hodiny klidné pěší chůze se rozprostírá městečko Mattinata. V červenci a srpnu můžete využít hromadnou přepravou, zastávka je přímo u brány areálu, cena je € 1,00 /cesta/osoba.

Nabízíte i nějaké výlety v místě pobytu a kde si je mohu zarezervovat?

Nabízíme širokou škálu fakultativních výletů, které najdete na tomto odkaze: http://gargano.w4.contimex.cz/areal/fakultativni-vylety/
Rezervace předem není možná, objednávky se řeší přímo na recepci areálu Villaggio Riccio.